Në 9 shkurt 1846 ka lindur inxhinieri gjerman Wilhelm Maybach, “Mbreti i Dizajnuesve” pas makinës së parë Mercedes.
Maybach, djali i një marangozi që jetonte në Shtutgart, mbeti jetim në moshën 10-vjeçare. Miqtë e familjes bënë përpjekje të ndryshme për të gjetur një shtëpi për të dhe vëllezërit e motrat e tij, duke përfshirë vendosjen e një reklame në gazetën lokale.
Përfundimisht, Maybach u akomodua në Bruderhaus të teologut Gustav Werner, ku u trajnua si pastiçer.
Por talenti i tij teknik nuk kaloi pa u vënë re nga Werner. Kështu, Maybach filloi mësimet në vizatim, fizikë, matematikë, anglisht dhe frëngjisht dhe hyri në fabrikën Bruderhaus si nxënës, ku u takua me Gottlieb Daimler.
Kjo miqësi fëmijërie do të shndërrohej në një partneritet 30-vjeçar, ku të dy do të jepnin një kontribut të madh në industrinë moderne të automobilave.
Nga viti 1883, Maybach së bashku me Daimler zhvilluan motorë efikasë me djegie të brendshme, i cili ishte gjithashtu produkti i tyre i parë i madh.
Në 1890 ata themeluan Daimler-Motoren-Gesellschaft për të ndërtuar makina, me Maybach si drejtor teknik të kompanisë. Dizajni i tij për një karburator u përdor gjerësisht pas 1893, me atë që luftoi një betejë ligjore për të mbrojtur patentat e tij.
Në 1899, pak para vdekjes së Daimler, Maybach takoi pionierin e garave me motor Emil Jellinek. Një legjendë do të lindte një vit më vonë, kur Jellinek zgjodhi Maybach për të ndërtuar 36 makina garash të projektuara posaçërisht. Ai kishte kërkuar që të ishte i gjatë, i ulët, me motorë 35 kuaj fuqi dhe t’i vinte emrin e vajzës: Mercedes. Kjo konsiderohet gjithashtu makina e parë moderne.
Në vitin 1909, Maybach themeloi së bashku me djalin e tij, Karl, kompaninë Luftfahrzeug-Motorenbau, për të prodhuar motorë aeroplanësh (mes tyre edhe aeroplanët Zeppelin), ndërsa pas luftës, nga viti 1922, makinat e para që mbanin emrin Maybach, të projektuara nga djali i tij, tani duke konkurruar me ato të Daimler-Benz. Daimler-Benz bleu Maybach Motorenbau dhe markën e njëjtë në vitin 1960.
Historia tragjike e Mercedesit
Sa i përket vajzës, emri i së cilës mbetet i famshëm në mbarë botën edhe sot e kësaj dite, nuk përfundoi mirë.
Pas Luftës së Parë Botërore, Emil Jellinek, tashmë diplomat, u akuzua për spiunazh dhe u detyrua të largohej nga Nice, ku jetonte. Qeveria franceze ia konfiskoi vilën, varkat dhe makinat dhe ai vdiq në mërgim në Zvicër në janar 1918. Mercedes u detyrua t’u lutej fqinjëve për të mbijetuar.
Ndërsa rritej Mercedes në jetë u përball me sëmundje dhe tragjedi. Ajo u martua dy herë, të dy ishin baronë, por u nda. Ajo vdiq në një apartament të vogël në Vjenë në shkurt të vitit 1929, ende pa mbushur 39 vjeç.
Ajo nuk kishte fëmijë, por la pas motrën e saj, Maia, e cila kishte lindur në vitin 1906. Dhe Maia i kishte vënë emrin e saj një makine. Ishte një model elektrik i projektuar nga Ferdinand Porsche, i cili debutoi në Vjenë në vitin 1907. Ndryshe nga ai që mban emrin e motrës së saj, makina e Maias nuk ishte shumë e suksesshme.