Parlamenti Evropian votoi sot për t’i dhënë fund tarifave të bagazheve të dorës në aeroplanë dhe rregullave të përbashkëta për dimensionet standarde të bagazheve të dorës.
Gjykata e PE-së në Strasburg miratoi sot një rezolutë jodetyruese për Komisionin Evropian për të krijuar një rregullore të vetme evropiane për linjat ajrore që operojnë brenda BE-së për të hequr tarifat shtesë për pasagjerët që mbajnë bagazhet e dorës në kabinë, si dhe tarifat shtesë dhe ndonjëherë të fshehura, të cilat e bëjnë të vështirë për pasagjerët krahasimin e çmimeve.
Në të njëjtën kohë, PE-ja i bën thirrje Komisionit Evropian të detyrojë linjat ajrore të zbatojnë të njëjtat rregulla dhe standarde në të gjithë BE-në në lidhje me madhësinë e bagazhit të dorës.
Gjykata e BE-së, me vendimin e saj në vitin 2014, kishte gjykuar se bagazhi i dorës i transportuar nga një pasagjer në bordin e avionit konsiderohet një “pjesë përbërëse” e udhëtimit ajror, me kusht që të plotësojë kriteret specifike të madhësisë dhe peshës, e për këtë arsye nuk i nënshtrohet kostove shtesë. Shtatorin e kaluar, Komiteti i Peticioneve të Parlamentit Evropian, duke iu referuar qartë vendimit të Gjykatës, miratoi njëzëri një rezolutë që u bën thirrje kompanive ajrore të garantojnë që pasagjerët të mbajnë bagazhet në kabinë pa pagesë dhe në të njëjtën kohë të vendosin karakteristika të përbashkëta për dimensionet e bagazheve të dorës.
Çfarë do të thotë kjo për udhëtarët?
Nëse këto rregulla zbatohen, miliona pasagjerë në të gjithë BE-në do t’i marrin bagazhet e dorës në bord falas, pa pasur nevojë të shqetësohen për kufizimet e madhësive dhe peshës së ndryshme nga linja ajrore të ndryshme. Kjo do të lehtësojë më tej udhëtarët që udhëtojnë me kompani të ndryshme, deri sa mbërrijnë në destinacionin e tyre. Në të njëjtën kohë, pasagjerët do të mund të krahasojnë më lehtë çmimet e çdo kompanie ajrore, pa tarifa të fshehura dhe shtesë, për të zgjedhur fluturimin më ekonomik.
A do të zbatohen këto rregulla?
Rezoluta e PE-së nuk është detyruese, kështu që askush nuk e di nëse dhe kur Komisioni Evropian do t’i shqyrtojë këto propozime, duke propozuar një rregullore që do të garantonte zbatimin e vendimit të Gjykatës së BE-së. Në të njëjtën kohë, linjat ajrore, kryesisht linjat ajrore me kosto të ulët, po reagojnë ashpër ndaj mundësisë së heqjes së tarifave të bagazheve të dorës dhe Ryanair që argumenton, përmes shefit të saj, se ka çdo të drejtë të “përcaktojë çmimet”.