Drejtoresha e Galleria dell’Accademia, Cecilie Hollberg, ndezi një zhurmë politike, duke përfshirë kritika nga ministrja italiane e Kulturës, pasi ajo e quajti Firenzen një “prostitutë” për shkak të turizmit masiv.
Duke shprehur shqetësimin për transformimin e qytetit, Hollberg tha: “Sapo një qytet bëhet prostitutë, është e vështirë për të që të bëhet sërish i virgjër”. Hollberg, e njohur për mbikëqyrjen e statujës së Davidit të Mikelanxhelos, theksoi dëshirën e saj që Firence të rimarrë bukurinë e saj për qytetarët e saj, duke dënuar praninë dërrmuese të rrugëve të dominuara nga turizmi, ku mungojnë dyqanet e përditshme.
Megjithatë, ajo pranoi se situata mund të jetë e pakthyeshme pa një kufi “absolut” në numrin e turistëve. Pas polemikave, Galleria dell’Accademia lëshoi një deklaratë ku Hollberg kërkoi falje për zgjedhjen e fjalëve të saj, duke sqaruar qëllimin e saj për të mbrojtur një turizëm të përgjegjshëm dhe të ndërgjegjshëm, raportohet në mediat italiane.
Pavarësisht faljes, Ministri i Kulturës i Italisë, Gennaro Sangiuliano, i cilësoi vërejtjet e Hollberg si “serioze dhe fyese”, duke kërcënuar me veprime të mundshme dhe duke u zotuar të vlerësojë masat ligjore në dispozicion.
Kritikët, duke përfshirë nënkryetaren e bashkisë së Firenzes Alessia Bettini dhe ish-kryeministrin Matteo Renzi, vunë në dyshim analogjinë, me Bettinin që pyet nëse fiorentinët ishin “fëmijët e një prostitute” dhe turistët “klientët e një prostitute”. Renzi bëri thirrje për një falje ose dorëheqje nga Hollberg.
Ky incident është pjesë e një shqetësimi më të madh brenda Italisë në lidhje me turizmin e pakontrolluar, veçanërisht në qytete si Firence dhe Venecia. Qeveria nacionaliste, e akuzuar për favorizimin e italianëve në rolet kulturore, përballet me shqyrtimin pasi zyrtarët e kulturës shprehin shqetësime për ndikimin në vendet e trashëgimisë.
Venecia, në përgjigje të një paralajmërimi të UNESCO-s, planifikon të zbatojë një skemë biletash në prill për të menaxhuar numrin e turistëve.