Me siguri jeni hasur nëpër rrjete sociale (sidomos në Tik-Tok) me ankesa që kliente të thjeshta në mbarë botën kanë patur për punën e Valdrin Sahitit.
Stilisti shqiptar, i cili ka marrë edhe vëmendjen e Beyonce, Mariah Carey, Nicki Minaj etj. me punën e tij, në fakt e “përzgjedh” paksa klientelën të cilës i shërben shumë mirë, ose lë për të dëshiruar. Nëse je “VIP”, do të dalësh i kënaqur nga stilisti. Nëse je një qytetar i thjeshtë, do të kesh me siguri ankesa të njëjta me jo pak ankesa që po qarkullojnë prej kohësh në rrjet.
Epo, ka ndodhur sërish! Një vajzë në Tik-Tok, Sahar Khorram, i kishte besuar Sahitit dhe stafit të tij katër fustanet e dasmës, që do të mbahet në fund të muajit gusht. Gjithçka dukej në rregull, deri në momentin që Sahar kërkoi të shikonte progres me fustanet në fillim të këtij muaji, ndërsa stafi ju përgjigj se “nuk kishin gati asgjë”.Në gjendje paniku, e reja nisi t’i kërkonte llogari teksa tregon të gjithë rrjedhën e bisedës në llogarinë e saj në Tik-Tok, ndërsa papërgjegjshmëria e Sahitit dhe bashkëpunëtorëve të tij ishte e frikshme.
Megjithëse kishte bërë një pagesë të madhe parash për fustanet, historia e mashtrimit vazhdoi me stafin e Sahitit që i kërkoi 400$ ekstra, për t’ia dërguar fustanet me Express DHL. Por, ata e kishin dërguar postën për “3 to 5 business days” dhe jo me urgjencën të cilën klientja i kërkonte, apo pagesën të cilën morën.