Tregu evropian i transportit ndodhet në një pikë kritike. Mungesa e drejtuesve profesionistë të kamionëve kërcënon të shkaktojë trazira të reja në zinxhirin e furnizimit. Problemi nuk është më vetëm funksional, por tashmë po formëson ekuilibra të rinj në tregun e punës, duke rritur ndjeshëm pagat e atyre që vazhdojnë të jenë pas timonit.

Në të gjithë Evropën, Shoqata Ndërkombëtare e Transportit Rrugor raporton mbi 3.6 milionë vende të lira pune për drejtues kamionësh profesionistë.
Ky numër mbetet vazhdimisht i lartë, ndërkohë që mosha mesatare e drejtuesve aktivë vazhdon të rritet.

Në Gjermani, mosha mesatare ka kaluar 48 vjeç, në Francë 47, ndërsa në Greqi afrohet me 51.
Kjo do të thotë se në vitet e ardhshme dhjetëra mijëra drejtues do të dalin në pension, pa pasur mjaftueshëm të rinj që të zëvendësojnë boshllëkun. Pasojat tashmë janë të dukshme në logjistikë: kostot po rriten, itineraret po vonohen dhe bizneset po hasin vështirësi në përballimin e kërkesës në rritje.

Megjithatë, kjo presion mbi tregun e punës ka sjellë një zhvillim të papritur: rritjen e ndjeshme të pagave. Në shumë vende evropiane, pagat e drejtuesve profesionistë të kamionëve janë rritur me 25% gjatë dy viteve të fundit. Në Holandë dhe Belgjikë, të ardhurat neto mujore kalojnë 3.500 euro, ndërsa në Gjermani arrijnë deri në 4.000 euro për transportet ndërkombëtare. Në vendet skandinave, ku distancat janë të mëdha dhe kushtet atmosferike më të ashpra, të ardhurat mujore afrojnë 5.000 euro.