Fushata e Kamala Harris shpenzoi 24,000 dollarë për ushqimin e shpejtë dhe akullore, tregojnë dosjet, mes pyetjeve se si partia harxhoi 1.5 miliardë dollarë në një zgjedhje të dështuar.
Demokratët shpenzuan 14,974.31 dollarë për dërgesat e ushqimit nga Uber Eats dhe DoorDash nga korriku e në vijim, sipas Komisionit Federal të Zgjedhjeve.
Detajet e vendimeve të shpenzimeve të fushatës së Harris vijnë mes akuzave të partisë pas humbjes shkatërruese të demokratëve në zgjedhjet e 5 nëntorit.
“Ne nuk e vumë theksin tek ekonomia”, tha Ro Khanna, një kongresmen nga Kalifornia, për The Washington Post të shtunën. “Në vend të kësaj, ne shpenzuam një miliardë dollarë duke pasur koncerte në të gjithë Amerikën. Dua të them, ishte qesharake.”
Regjistrimet tregojnë se fushata gjithashtu shpenzoi 8,929.12 dollarë për akulloret, si Sweet Lucy’s Ice Cream dhe Jeni’s Splendid Ice Creams, pas tërheqjes së Joe Biden nga gara.