Nga Harsh V. Pant/ Këtë javë, Ministri indian i Punëve të Jashtme Subrahmanyam Jaishankar vizitoi Kenia-n për të bashkë-kryesuar, së bashku me homologun e tij kenian, Raychelle Omamo, takimin e tretë të Komisionit të Përbashkët Indi-Kenia. Udhëtimi i tij në fqinjin e vendosur në mënyrë strategjike në Oqeanin Indian thekson rëndësinë që India i kushton marrëdhënieve të saj me Kenia. Jo vetëm që New Delhi e sheh vendin si një portë për në Afrikën kontinentale, por është gjithashtu shtëpia e 80,000 njerëzve të kategorizuar zyrtarisht si persona me origjinë indiane (përfshirë 20,000 qytetarë indianë). India dhe Kenia po shërbejnë aktualisht në Këshillin e Sigurimit të Kombeve të Bashkuara dhe janë gjithashtu anëtarë të Komonuelthit. Gjatë vizitës, përfaqësuesit e kombeve diskutuan një larmi çështjesh bilaterale, rajonale dhe globale, duke përfshirë partneritetin e zhvillimit, ofrimin e kujdesit shëndetësor dhe sigurimin e sigurisë detare në rajonin e Oqeanit Indian.

Këto bisedime erdhën në një kohë kur India po kërkon të konsolidojë shtrirjen e saj në Afrikë përmes vizitave të qëndrueshme dhe të rregullta të nivelit të lartë për të përforcuar imazhin e saj si një nga partnerët kryesorë të zhvillimit të Afrikës. Fakti që India mbajti linjat e saj të furnizimit të hapura për pjesën më të madhe të pandemisë COVID-19 dhe siguroi që furnizimet k ritike të ilaçeve dhe pajisjeve mjekësore të arrijnë vendet në nevojë në Afrikë është një dëshmi e dëshirës së Indisë për t’u bërë një partner i qëndrueshëm dhe i besueshëm, edhe pse nga fundi i marsit, kur India u përball me një valë të dytë s hkatërruese të virusit, asaj iu desh të ndalonte eksportin e vaksinave AstraZeneca. Kjo i dha një g oditje të madhe programeve të vaksinimit të vendeve afrikane, të cilat mbështeteshin kryesisht në furnizimet nga struktura globale e ndarjes së vaksinave COVAX, transmeton lexo.com.al.  

Pavarësisht nga trajtimi i s fidave në rritje në shtëpi, India së bashku me Afrikën e Jugut ka mbështetur heqjen e patentës për vaksinat në Organizatën Botërore të Tregtisë për të rritur kapacitetin e vendeve në zhvillim për të prodhuar vaksina COVID-19 dhe produkte mjekësore. Në mënyrë që të gjente një zgjidhje të qëndrueshme ndaj pandemisë, propozimi i Indisë dhe Afrikës së Jugut është mbështetur tani nga Shtetet e Bashkuara pas muajsh hezitimi nga administrata e Biden. Përpjekjet e tyre të përbashkëta për këtë s fidë globale mund të jenë një shenjë e gjërave që do të vijnë. Që nga arritja e pavarësisë, India ka mbështetur vazhdimisht l uftën çlirimtare anti-k oloniale dhe anti-r aciste në Afrikë. Ndërsa marrëdhënia e hershme ishte ndërtuar mbi trashëgiminë e k olonializmit, një valë e liberalizimit dhe privatizimit në Indi në vitet 1990 çoi në një ndryshim vendimtar në angazhimin e saj në Afrikë drejt çështjeve tregtare dhe ekonomike.

Sidoqoftë, përkundër angazhimit të fuqishëm për mbi 70 vjet, India nuk ka pasur kurrë ndonjë strategji të qartë, afatgjatë për zhvillimin e marrëdhënieve më të gjera me kontinentin. Dhe, për pjesën më të madhe, India nuk ka arritur të përfitojë nga vullneti i mirë historik që gëzon atje. Por kjo mund të jetë duke ndryshuar. Me çështjet ideologjike dhe politike që zënë vendin e dytë, lidhjet ekonomike dhe, së fundmi, siguria kanë futur një frymë të re në marrëdhënie. Shembulli më i spikatur është krijimi i India-Africa Forum Summit i cili ka ndihmuar në institucionalizimin dhe zyrtarizimin e marrëdhënieve të Indisë me partnerët e saj afrikanë. Deri më sot, platforma ka pasur tre samite (në 2008, 2011 dhe 2015), të cilat i kanë siguruar Indisë dhe vendeve afrikane një platformë për t’u angazhuar në mënyrë konstruktive. Përsëritja e katërt e samitit, e cila u vonua për shkak të pandemisë, pritet të zhvillohet në Mauritani më vonë këtë vit. Samiti ka për qëllim të përfshijë kontributin nga një takim i ardhshëm mbi bashkëpunimin Indi-Afrikë të mbajtur nga Konfederata e Industrisë Indiane dhe Banka Eksport-Import e Indisë. Fokusi kryesor do të jetë nisma për ndërtimin e aftësive dhe kapaciteteve, kujdesi shëndetësor, bujqësia, siguria detare, ndryshimi i klimës dhe edukimi i r evolucionit dixhital të Afrikës, transmeton lexo.com.al.

Një tjetër moment i rëndësishëm ishte përpunimi i 10 parimeve udhëzuese për angazhimin afrikan të Indisë gjatë fjalimit të Kryeministrit indian Narendra Modi në Parlamentin e Ugandës në korrik 2018. Këto shtylla reflektojnë një ndryshim në nuancat e përparësive të Indisë. Për shembull, si përfaqësuesit privatë ashtu edhe ato qeveritarë indianë theksojnë vazhdimisht dëshirën e Indisë që partneritetet e saj të jenë gjithëpërfshirëse, njerëzore, të qëndrueshme, transparente dhe të udhëhequra nga nevojat dhe përparësitë afrikane. Këto parime formojnë bazën e një strategjie koherente dhe gjithëpërfshirëse. Dhe shtesa mbi ato është s hqetësimi i sigurisë. India i konsideron vendet afrikane, veçanërisht ato me brigje në Oqeanin Indian, si një pjesë k ritike të strategjisë së saj për Indo-Paqësorin. India ndan një histori të pasur të tregtisë detare me këto kombe në veçanti dhe ajo ka nënshkruar marrëveshje mbrojtjeje dhe transporti me shumë prej tyre.

Gjatë dy dekadave të fundit, vendet afrikane, së bashku me ato në lagjen direkte të Indisë, kanë qenë në qendër të vëmendjes së ndihmës për zhvillim nga New Delhi përmes linjave koncesionare të kredive, granteve dhe iniciativave për ndërtimin e kapaciteteve. Ndryshe nga huazimi nga Kina – dhe madje edhe nga FMN dhe Banka Botërore – linjat e kreditit indian janë të drejtuara nga kërkesa, konsultative, transparente dhe pa kushte. Nga viti 2002 deri në këtë shkurt, India ka dhënë në mënyrë kumulative 11 miliardë dollarë koncesione në kontinent. Kjo është e kombinuar me grante ndihme në qindra miliona dhe bursa për studentët afrikanë. Partneriteti tregtar dhe investues është rritur gjithashtu në vitet e fundit. Tregtia Indiano-Afrikane është rritur nga 51.7 miliardë dollarë në 2010-2011 në 66.7 miliardë dollarë në 2019-2020. Gjatë së njëjtës periudhë, eksportet e Afrikës në Indi janë rritur gjithashtu me rreth 5 miliardë dollarë. Rreth 8 për qind e importeve të Indisë janë nga Afrika, dhe 9 për qind e importeve të Afrikës nga jashtë kontinentit janë nga India. Ndërmarrjet publike dhe private të sektorit indian po investojnë gjithashtu në Afrikë, duke e bërë Indinë investitorin e tetë më të madh atje, transmeton lexo.com.al.

Përtej huave dhe investimeve, India ka ndihmuar gjithashtu Afrikën në l uftën e saj kundër pandemisë COVID-19. Sipas Jaishankar, India “ka dhuruar 150 tonë metrikë ndihmë mjekësore për 25 vende afrikane. Nën iniciativën “Vaccine Maitri”, ne kemi furnizuar 24.7 milion doza të vaksinave COVID Made in India si grante, dhe pajisje komerciale dhe COVAX në 42 vende në Afrikë”. Megjithëse këto furnizime janë ndërprerë përkohësisht, Serum Institute of India pret që të rifillojë eksportin e dozave të AstraZeneca këtë verë. Ndërsa këto zhvillime janë tregues i shtrirjes në rritje midis axhendës së rritjes së Indisë dhe axhendës së Afrikës 2063, qëllimeve të zhvillimit të Bashkimit Afrikan për gjysmën e shekullit të ardhshëm, është e rëndësishme të pranojmë se India është vetëm një në një listë të gjatë të partnerëve të zhvillimit që po kërkojnë për të angazhuar thelbësisht Afrikën. Një ko nkurrent i tillë është Kina, e cila është shfaqur si partneri kryesor afrikan i tregtisë dhe investimeve. Ndërsa Kina dhe India po përpiqen të modifikojnë qasjen e tyre bilaterale dhe rajonale të pavarur nga njëra-tjetra, një element i k onkurrencës është i qartë.

Ndërsa Pekini ka hedhur hovin e tij të madh ekonomik në zhvillimin e kapacitetit prodhues dhe nxjerrjen e burimeve natyrore, New Delhi është përqendruar në kompetencat e tij thelbësore të zhvillimit të burimeve njerëzore, teknologjisë së informacionit, arsimit dhe kujdesit shëndetësor. Pa asnjë dyshim, përpjekja e Kinës për të ndërtuar infrastrukturë në të gjithë kontinentin është e mirëpritur. Sidoqoftë, mega-projektet e infrastrukturës do të kenë efektet e dëshiruara transformuese vetëm nëse janë në gjendje të krijojnë vende pune, të gjenerojnë të ardhura, të tërheqin investime dhe të kontribuojnë në zhvillimin e kapaciteteve prodhuese lokale. Megjithatë, firmat kineze a kuzohen shpesh se kanë punësuar kryesisht punëtorë kinezë dhe se ofrojnë pak trajnim dhe zhvillim të aftësive për punonjësit afrikanë. Disa projekte të infrastrukturës rr ezikojnë të shndërrohen në projekte k otësie të p aqëndrueshme ekonomikisht, transmeton lexo.com.al.

Këtu hyn India. Ndryshe nga përpjekjet e Kinës, ndërtimi dhe financimi i projekteve indiane në Afrikë synon të lehtësojë pjesëmarrjen dhe zhvillimin e komunitetit. Firmat indiane mbështeten më shumë në talentin afrikan dhe India ka gjithashtu disa përparësi të tjera mbi Kinën. Sukseset e modelit politik-ekonomik të Kinës janë tërheqëse, por mbështetja e publikut për demokracinë në Afrikë është e lartë, sipas sondazheve të Afrobarometer. India po luan mbi pikat e saj të forta duke projektuar veten si një model ndryshe nga Kina. Së dyti, India ka përparësinë e shtuar të gjuhës dhe afërsisë kulturore. Ndërsa gjuha mandarine është duke u bërë ngadalë popullore midis brezave të rinj, anglishtja është akoma shumë më e përhapur në të gjithë Afrikën dhe në Indi gjithashtu. Kjo e bën më të lehtë për kontraktorët dhe fuq inë punëtore indiane të bisedojnë me partnerët vendas. Përveç kësaj, diaspora e madhe indiane në Afrikë, e cila është mbi 3 milion, ka qenë një aset i rëndësishëm strategjik për të kapërcyer h endekun midis dy gjeografive.

Si India ashtu edhe Kina kanë aksione në rritje në Afrikë ndërsa kërkojnë të rreshtohen me historinë e rritjes së kontinentit. Dhe ata gjithnjë e më shumë po g arojnë me njëri-tjetrin gjeopolitikisht. New Delhi shpreson që angazhimi i tij i qëndrueshëm me kombet afrikane gjatë viteve të fundit do të japë d ividentë të politikës së jashtme. Dhe si për Indinë ashtu edhe për partnerët e saj afrikanë, nëse angazhimi i tyre jep fryte, kjo mund të nënkuptojë një marrëdhënie që bazohet në një model partneriteti. Me m prehjen e linjave kryesore të politikës së fuqisë në të gjithë botën, angazhimi në rritje i Indisë në Afrikë ndoshta do të jetë në gjendje të sjellë përfitime më të drejta për të dy partnerët./ForeignPolicy/Lexo.com.al/e.c.